جمعه ۲ آذر
گنبدِ کبود شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر خاورمیانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۴۴ شماره ثبت ۸۱۵۷۶
بازدید : ۵۸۷ | نظرات : ۴۱
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
در پشـتِ پلک هـای ابری تیـره و حسـود
خورشید بی قرار ، ساعت ها نشسته بود
.
تـا از وَرای چـهـره ی مـرمـوزِ شب ...زده
چشـمک به دور دســت هــای گنبـدِ کـبود
.
فرسنــگ هـا از ایــن همـه تکرار ، دورتــر
دنبــال می کنـــم گلی را در مسیـرِ رود
.
جـزر و مدِ خیــالِ تـو در مــاورای کــوه
سـوی تو می کشد مـرا هـربار ، زود...زود!
.
نامـت چنـان به روی قلبـم نقش بست که...
پرچــم به وقتِ جنـگ بر روی کلاه خود
.
هر چنــد شعـر می تپـد در مــن ولـی قلم
احسـاس را نمی بَـرد در عرصـه ی وجـود
.
امروز هـم تـمـام شــد بـی تـو دوباره بـاز
آرایشِ شـب و کمی آهنگ و شمع و عود...
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم جناب استکی عزیز | |
|
سلام و عرض ادب بانو فرشیدفر سپاس ها | |
|
سلام و عرض ادب جناب میناآباد گرامی سپاس از لطف و مهربانی شما | |
|
سلام و عرض ادب جناب اورکی گرامی سپاسگزارم | |
|
سلام جناب بنایی عزیز متشکرم | |
|
درود بر شما بر شما نیز مبارک باد شاعر عزیز | |
|
سلام و عرض ادب جناب زارع عزیز و مهربان سپاسگزارم شاعر توانا
| |
|
سلام و عرض ادب جناب آروین عزیز سپاس | |
|
سپاسگزارم بانو غیبی پور عزیز
| |
|
سپاس جناب براهویی گرانقدر | |
|
سپاسگزارم جناب ندری گرامی | |
|
سپاسگزارم جناب فخرالدینی گرامی | |
|
سپاسگزارم بانو غیبی پور گرانقدر | |
|
سپاسگزارم بانو رحمانی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.