چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر مرتضی رحمانی صدیق(آریا خراسانی)
آخرین اشعار ناب مرتضی رحمانی صدیق(آریا خراسانی)
|
نازنینا عشق را در تو تماشا می کنم
می شوم غرق نگاهت ترک دنیا می کنم
گشته ایی دیوان حافظ بیت بیتت پر سخن
عشق راای نازنین من با تو معنا می کنم
زلف مشکین تو آن شام غریبان منست
چشم ماهت را چو معنی بر ثریا می کنم
بس تماشا می کنم خود را درآن گم می کنم
ناگهان با خنده ات مستانه پیدا می کنم
می شود سررشتهٔ ابیات این دیوانه دل
می زنم نقش تورا،این چرخه شیدا می کنم
می نویسد آریا با فخر بی پایان چنین:
تا ابد من عشق را در او تماشا می کنم
#آریا_خراسانی
#چرخ_نیلوفری
#غزل155
|
نقدها و نظرات
|
سلام بزرگوار ،ممنونم از شما🌹 | |
|
سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگوار سماسگزارم از لطف بیکران شما 🌺🌺🌺🌺 | |
|
سلام بر شما بانوی هنرمند🌺سپاسگزارم از لطف بیکرانتان | |
|
سلام.سپاسگزارم بزرگوار🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
سلام دوست بزرگوار .ممنونم از لطف شما🌹🌹🌹🌹 | |
|
سلام و ارادت جناب انصاری بزرگوار.لطف دارید🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود