چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر مرتضی رحمانی صدیق(آریا خراسانی)
آخرین اشعار ناب مرتضی رحمانی صدیق(آریا خراسانی)
|
درگیر جهانیم و گرفتار، چرا؟
آرامشِ گم در شبِ افکار، چرا؟
شب تا به سحر باغم و اندوه گذشت
پس حالِ خوشم نشسته بیکار چرا؟
((این قافله عمر عجب می گذرد))
صد حیف ولی با غم بسیار چرا؟
از روز ازل داده خدا سینه پاک
پس کینه دراین سینه شد انبار چرا؟
ما زنده به آنیم ببینیم رخ دوست
پس دیدهء تر موقعِ دیدار چرا؟
دل، فرصت یک روزه غنیمت بشمار
امید به فردا و دگر بار چرا؟
سی سال گذشت و ثمرش را دیدی
عبرت نشود عاقبت کار چرا؟
افسوس چرا؟ غصه بسیار چرا؟.
درگیر جهانیم و گرفتار، چرا؟
غزل245
*تضمین: حکیم عمر خیام
|
نقدها و نظرات
|
درود
سپاس فراوان بله درست میفرمایید ویرایش میشود حتما🌹🌹🌹 | |
|
درود
سپاس فراوان بله درست میفرمایید ویرایش میشود حتما🌹🌹🌹 | |
|
درود
سپاس فراوان بله درست میفرمایید ویرایش میشود حتما🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود
مزین به نقد نافذ جناب هداوند عزیز
دستمریزاد