شنبه ۳ آذر
نخواهم گفت شعری از بردیا امین افشار
از دفتر گل سنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ۱۹:۴۹ شماره ثبت ۸۱۳۳۸
بازدید : ۳۸۱ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر بردیا امین افشار
آخرین اشعار ناب بردیا امین افشار
|
با تو دیگر من نخواهم گفت
از غریو سرکش سیلابها
با تو دیگر من نخواهم گفت
از خشکی دردآور تالابها
با تو دیگر من نخواهم گفت
از فشار انگشت بر روی ماشه
از گُل سرخی که می روید
در ویرانه ها بر روی لاشه
با تو دیگر من نخواهم گفت
از رویایی که گشت کابوس
از سیاهی حزن آلود شبهایی
که نمی شوند روشن با فانوس
با تو دیگر من نخواهم گفت
از قصه قلمی که ندارد جوهر
از صدف سرخ پُر ارزشی
که نمیداند در دلش هست گوهر
با تو دیگر من نخواهم گفت
از چشمان مشتاقی که نمی بینند
از دستانی که در فصل بهار
شکوفه های گیلاس را نمی چینند
با تو دیگر من نخواهم گفت
بیشتر از این برایت از درد
از گلستانی که می شود خُشک
از قلبی که گشته است سرد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.