چهارشنبه ۱۶ آبان
|
آخرین اشعار ناب پژمان بازرگان
|
#دلنوشته_اهورایی
تو حق داشتی که تنهایی از عشقم بگذری
چون عشق کافی نیست ....
منو تو اوج تنهایی ، بزاری و بری ،
چون عشق کافی نیست ...
خوب آره من فقط عاشق بودم ،
تنها همین و بس ...
ولی این و بدون ، حتی برای عاشقی هم
عشق کافی نیست ...
واسه عاشق شدن در ابتدا ،
شاید که حس عشق بس باشه..
ولی باور بکن وقتی بخوای عاشق بمونی
عشق کافی نیست ...
یه روزی تو رسیدی ازمسیری دور
با دنیای عشقی ناب ...
ولی یه روز رسید دنیای عشق نیست شد چون ،
عشق کافی نیست ...
منِ تنها می خواستم عاشقانه ، تا ابد
همراه تو باشم ..
. ولی حتی واسه همراهی دو قلب عاشق
عشق کافی نیست ....
هزاران بار پیش از این شنیدم من اینو که
عشق کافی نیست ...
ولی وقتی به مفهومش دارم پی میبرم ،
که عشقی باقی نیست ...
چرا که ، عشق کافی نیست ...
پــژمــان / آبــان مــاه ۱۳۹۶
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما بانوی بزرگوار ، سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.