يکشنبه ۲۷ آبان
شاید وقتی دیگر شعری از علیرضا ناظمی ناظم
از دفتر صدای دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ۰۰:۳۱ شماره ثبت ۸۱۱۳۳
بازدید : ۷۷۱ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر علیرضا ناظمی ناظم
آخرین اشعار ناب علیرضا ناظمی ناظم
|
شروع غم هایم وقتی بود که
بجای حرف زدن
تنها مرا در میان
ستونی از کلمات
دسته ای از ردیف ها
واج هایی از واژه ها
جمله بندی هایی از لغات
دربند کشیدی
و غل وزنجیر
تعهد بگردنم آویختی
تا بجای حرف
بجای دکلمه
بجای آواز
بجای سخن
برایت تنها شعر بگویم
غزل غزل
وتنها برایت
بنویسم
بند به بند
تا محکومیتم که تمام شد
شاید مرا
از این بندها آزاد کنی
تا رهایی را دیگر بار
با تبسمی
به نظاره بنشینم
شاید وقتی دیگر
که قرار عاشقی مان
را
دیگر نه از خاطر ببریم
ونه از یکدیگر دل ببریم
ذهن در تلاطم است
رویاهای خواستن ها را
که هر کس سری بلند کند
سربلند شود
به سکوت ضرب آهنگی
در پس پس لرزه های این عشق
دلواپسی حاکم است
چه حکم می کنی
بچینم
یک دسته ستاره از آسمان ،
یا دسته ای خوشه ازگندم دشتزار
ویا یک سبد سیب سرخ از باغ همین حوالی
که بوی تند تعفن تشکیک ها را از سرمان بیرون کند
این عطر دل انگیز میان کوچه باغ های خیال.
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما همچون همیشه این کمترین را سرافراز فرمودید | |
|
سلام ودرودتان بانوی واژه ها سپاس از شما وحضورتون | |
|
سر در پیشگاه تان به تعظیم فرود می آرم جناب بی نشان ممنونم از نگاه خاص تون | |
|
درودا جناب سام هم آوند ودوست گرامی سپاس از حضورتون | |
|
بیکران درودها بر شما همشهری گرامی ام جناب نساجی لطف کردید مهمانان صدای دل این کمترین شدید سپاس از شما | |
|
درودتان مهربانو فرشید فر سپاس از بذل توجه شما به فرهنگ پارسی سرزمینم ایران پدرام باشید چون همیشه ایام | |
|
درودتان جناب مینا آباد لطف شما بر ما جاری ومحبت حضرت تان براین کمترین ساری سپاس از حضورتون | |
|
درودا جناب مسکین سپاس از حضورتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.