جمعه ۲ آذر
من رفتم شعری از علی قاسمیان ( باغبان )
از دفتر شیارم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ۲۲:۳۹ شماره ثبت ۸۱۱۲۷
بازدید : ۴۶۷ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر علی قاسمیان ( باغبان )
آخرین اشعار ناب علی قاسمیان ( باغبان )
|
اضافی شد دلم اینجا ، خداحافظ که من رفتم
چه رنجی میکشم تنها ، خداحافظ که من رفتم
ندارم چاره ای دیگر دلش با هر کسی باشد
برای او شوم منها ، خداحافظ که من رفتم
به دنبال رسیدن در جهانی که موازی بود
جدایی بوده سهم ما ، خداحافظ که من رفتم
از آن دلبر که یک روزی تمام هستی من بود
نمانده دلبری شیدا ، خداحافظ که من رفتم
من از رویای تو دورم ، کنار عاشقی دیگر
برو معنا بکن (( ما )) را ، خداحافظ که من رفتم
هنوزم در دلم هستی هنوزم من امیدوارم
که روزی میشوی پیدا ، خداحافظ که من رفتم
|
نقدها و نظرات
|
درود ممنونم از حضور شما لطف دارید 🌹 | |
|
درود متقابل ممنونم از حضور شما 🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.