يکشنبه ۲۷ آبان
با من بمان شعری از سمیرا_خوشرو
از دفتر عاشقانه های شبنم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ ۰۷:۴۶ شماره ثبت ۸۰۷۳۰
بازدید : ۲۰۹۸ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو
|
#بامن بمان
مثل ماهی درشبِ غم، مهربان با من بمان
تا برقصد بختِ من در آسمان، با من بمان
مرگِ هر دردی طلوع آفتابِ چشمِ توست
تا غروبِ دردهای بی امان، با من بمان
در مدارِ زندگی سیاره ی تنها منم
ای که از صد کهکشان داری نشان، با من بمان
تیرِ غم مثل شهابی در کمینِ عشقِ ماست
جنگ برپا شد میانِ کهکشان، با من بمان
تو مسیحایی و من در لحظه های احتضار
بوسه ات جان می دهد بر نیمه جان، با من بمان
تا بسازد جای غم در آسمانِ چشمِ من
رنگهای عشق یک رنگین کمان، با من بمان
#سمیرا_خوشرو_شبنم
|
|
نقدها و نظرات
|
درودو سپاس استادگرامی🌹🌹🌸🙏🙏 | |
|
درودتان استاد گرامی نگاهتون زیباست، سپاس از وقتی که میذارید و خط خطیهای این شاگرد حقیر رو میخونید، شرمندم ی کنید بزرگوار، لطفتون مستدام،برقرار باشید. 🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏 | |
|
درودتان گرامی، سپاسگزارم🌹🌹🙏🙏 | |
|
درودتان گرامی،سپاسگزارم🌹🌸🙏🙏 | |
|
درودتان گرامی،سپاسگزارم بزرگوار🌹🌸🌸🙏🙏 | |
|
درودتان،سپاس بزرگوار🌹🌹🌸🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.