جمعه ۲ آذر
نخبگان ِ یک جهان در اوج باور سوختند شعری از اکرم بهرامچی
از دفتر سرزمین کاوه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ ۱۷:۰۶ شماره ثبت ۸۰۶۸۳
بازدید : ۵۵۷ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب اکرم بهرامچی
|
یکصد و هفتاد و شش انسان که یکسرسوختند
نخبه های یک جهان بودندو پرپرسوختند
بالهای باز ِ ققنوسند؟ یا خورشید ِ سرخ
نور پاشیدند و در ظلمت سراسر سوختند
یکصدو هفتاد و شش روحند، پاکند و شهید
در خم ِ یک اشتباه ِ سخت ِ دیگر سوختند
هم وطن بودند یا نه ، ذهنشان بی مرز بود
نخبگان ِ یک جهان ، در اوج ِ باور سوختند
چون پرستو ها بهار آورده بودند، آه ، آه
لا به لای یک زمستان ِ مکرر سوختند
مانده اشک و ضجه ها و های های ِ گریه ها
یک جهان گل ، با نفَس هایی معّطر سوختند
اکرم بهرامچی
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب بسیار سپاس از حضور سبزتان | |
|
سلام خانم وفایی عزیزم ممنونم از محبت و صمیمیت شما داغی که سانحه ی هوایی بر دلمان گذاشت فراموش شدنی نیست | |
|
سلام خانم فرشیدفر عزیزم ممنونم از محبتت و حضور و همراهی خوبت | |
|
سلام آقای رفیقی گرامی گفتند که سخت است ولی میگذرد اما نگذشت داغ ِ این آتش ِ درد ممنونم از حضور سبزتون | |
|
سلام سپاسگزارم آقای مینا آباد گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و غمگین بود
روحشان شاد