جمعه ۲ آذر
عطرتو شعری از محمدصدوقی
از دفتر مثلا شعر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ ۱۱:۱۱ شماره ثبت ۸۰۶۱۷
بازدید : ۷۳۳ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب محمدصدوقی
|
عطر سکوت ،عطر تو ،عطری است خانه ام
جاری است روح مــــرگ ، درون تــــرانه ام
خالی است لای پنــــجه من جـــای موی تو
خالی اســــت آه جای ســـرت روی شانه ام
یک شمــــع رو به مــــــرگ نشسته برابـــرم
جــای تــو زل زده به مـــن و شد بــهانـه ام
قلبـم درون سینــه ی مـن شعله ور شــــده
بغضــــی گـــرفـــته راه عبــــــور زبانه ام
بعد تو غیر غـــم به ســـراغم نیامده است
غــم قطره ی مــن وموج مــن و کرانه ام
آن سـوی مرگ منتظر مــن بـــمان که مــن
داند خـدای مــن که به سویـــت دوانه ام
در شعـر اگر وضــــوح ندارد کــــــلام مــن
بگـــذار پــــــای شاعــــری ناشـــــیانـــه ام
|
نقدها و نظرات
|
سپاس جناب استکی لطف دارید | |
|
درودهااااا جناب الهی ممنون از شما | |
|
درودهااااا
سپاسگزارم جناب رفیعی | |
|
سپاس جناب خسروی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.