يکشنبه ۴ آذر
انتظار عشق (نامه ای به معشوق) شعری از محمدرضا علی پور
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ ۱۱:۰۹ شماره ثبت ۸۰۵۰۴
بازدید : ۳۴۷ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر محمدرضا علی پور
آخرین اشعار ناب محمدرضا علی پور
|
انتظار عشق
من نویسم نامه ای با رنگ اشک عاشقم/ می نویسم از دل تنهایم و هر دو چشم عاشقم
در جوابم شاید هم ، تو نگویی کیستی؟/ شاید حتی تو بگویی لایق من نیستی
می نویسم من که اینجا با خیالت زنده ام / من که بی چشمان تو، تا ابد بازنده ام
من پر از اشک و غم و روزهایم انتظار/ تو که درمان منی ، بر دو چشمم پا بذار
هر چه میزبانم تویی ، لکن اسیر قلبتم/ گر چه مهمان توأم ، اما صاحب خانه ام
من امیدم این اسارت تا ابد جاودانه باد / هی شوم مهمانت و تو شوی از دست صاحب خانه شاد
من خریدار همه ، دیدگان چشم پر غمت/ تا فروشم ، اشکهای چشم خود با هرغمت
قلبم از ذهنم زمانی ساخته از جنس تو/ آن زمان آرامشی ست از حس تو
آن زمان آزادی روح من ست با دست تو / هرنفس هستی من با لحظه های هست تو
آن زمان را با صبوری می سپارم دست تو/ صبرم آخر می تراود هر دو چشم مست تو
شاعر : محمدرضا علی پور
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس دوست عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.