جمعه ۲ آذر
درد دل با خدا شعری از فاطمه چمن آرا
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ ۱۸:۵۶ شماره ثبت ۸۰۴۴۲
بازدید : ۴۵۰ | نظرات : ۱
|
آخرین اشعار ناب فاطمه چمن آرا
|
درد دل با خدا
- گفتم ای خدا من دوست دارم،گفت بیشتر از من.
- گفتم ای خدا من دلم گرفته؟؟؟گفت حتی از من.
- گفتم ای خدا من خیلی تنهایم؟؟گفت حتی تنهاتر از من
- گفتم ای خدا من کمک خواستم؟؟؟گفت از چه کسی.
- گفتم ای خدا من رهاهم کردی؟گفت من که دوستت دارم.
- گفتم ای خدا ای هیچ کسی کنارم نمانده،گفت به جزء من بنده ای من
- گفتم ای خدا من چگونه آرام بگیرم،گفت با یاد من ،من بنده ای من
- گفتم ای خدای من ، من دست کمک خواستم،گفت بگیر دست مرا ،بنده ای من
- خدا یا دستم به آسمانت نمی رسد.
- ولی دستت به زمین می رسد مرا بلندم کن.
- گفت ای بنده ی من بگیر دست من !!!!!
- خدایا شادی را به همه عطا کن.
- حتی اونها که دلت را شکسن ای خدای من
- چشم بندی ای من
- گفتم خدای من!!!!
- مهم نیست خدای من قفل دست چه کسی هست.
- ای ای خدا مهربان؟؟؟
- مهم این است که کلید دست توست...
- ای خدای من؟؟؟
- گفت بفرمائید عزیزم چه می خواهی
- خدایا اینقدر از من امتحان نگیر
- من دیگه ترک گناه گناه کردم.
- دیگه توبه کردم؟؟؟؟؟
- گفت چشم عزیزم خواستم بخشنده باشی
- اگرقبل از خوابیدن ببخش دیگران را بنده ای من
- من می بخشم تو قبل از بیدار شدن ای بنده ای من
- چه بگویم خدایه من؟؟؟
- خدایه من رهایم مکن ؟؟؟خدایه من رهایم مکن
- هرچه من بنده گناه کارم.
- ببخش ای مهربان ترین مهربانان
- چشم عزیزم ؛بخشندتر از من چه کسی.
- صلوات.......آل......محمد(ص)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.