شنبه ۱۰ آذر
قافله سالار شعری از علی معصومی
از دفتر در کوچه های انتظار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ ۲۰:۴۴ شماره ثبت ۸۰۱۸۷
بازدید : ۲۶۹ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب علی معصومی
|
قافله سالار دل
(بمناسبت میلاد زینب کبری س )
سالار دشت کرب و بلا را خبر کنید
شور و ترانه در این دور و بر کنید
فرشی به زیر پای گل نو رسیده ای
از ترمه های دل و بال و پر کنید
زینب قدم نهاده به کاشانه ی علی
ای قدسیان، بمادر حیدر نظر کنید
بگشوده چشم و به عالم نگاه کرد
امشب کنار فاطمه با ما سحر کنید
من آمدم که قافله سالار دل شوم
با کاروان درد و بلا گر سفر کنید
نام خوش حسین و ابوالفضل خوشتر است
باری دگر ترانه ی شمس و قمر کنید
تاریخ را نهاده ام بتماشای کوی او
چشمی اگر به قامت اهل بصر کنید
باید برای خاطر خوبان روزگار
جان داد و سر نهاده و گاهی خطر کنید
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ماجور باشید