سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      شعرای_زن

      شعری از

      مهتاب ایزدسرشت (مه)

      از دفتر مهتاب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ ۰۵:۱۴ شماره ثبت ۸۰۱۰۳
        بازدید : ۴۳۸   |    نظرات : ۱۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مهتاب ایزدسرشت (مه)

      کیستی تو،چیستی
      حیران کنی گرعالمی...
      فارغ ازتو، زندگانی چیست!
      گوری درفنا... 
      حال انسان چون شود، 
      درصورت نیک زنی...
      سرزنش ها،بس ببیند
      خاردرچشم وغمین.. 
      نیک بنگر، این زن ازشعرش کنون
      حکمتی زاده.... 
      به فردا نیست، افسون وجنون!
      م. مهتاب 
      ۷
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ۰۹:۲۰
      بسیار زیبا و جالب بود خندانک خندانک
      زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
      سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ۱۶:۵۵
      درود بانو مهتاب خندانک

      خندانک
      جمیله عجم(بانوی واژه ها)
      چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ ۰۹:۳۸
      خندانک خندانک خندانک
      درودمهربانم خندانک
      زیبابود خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ۱۲:۳۸
      سلام شاعر وادیب گرامی
      بسیار درود
      بابت خلق سرودی به این زیبایی
      ایام به کامت
      حق درپناهت
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      محمد مهدی بخارائی
      سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ۱۵:۴۵
      زیبا خندانک
      درود فراوان بر شما خندانک
      محمد خسروی فرد
      سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ۱۷:۴۶
      درود
      خندانک خندانک خندانک
      سید احسان موسوی ( سام )
      سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ۱۸:۳۱
      دردو سرکار بانو مه
      بهروز دارابی
      سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ۲۰:۵۰
      درودها 🌹🌹🌹
      مسعود میناآباد ( مسعود م )
      چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ ۰۵:۴۲

      سلام و درود بانو
      --------------------------------- خندانک
      محمد شمس باروق
      جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ ۰۳:۰۰
      خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0