جمعه ۲ آذر
عرض ارادت به امام هشتم امام رضا(ع) شعری از بهلول حبیبی زنجانی
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ ۰۱:۱۹ شماره ثبت ۸۰۰۱
بازدید : ۱۳۴۴ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر بهلول حبیبی زنجانی
آخرین اشعار ناب بهلول حبیبی زنجانی
|
ای نام دلنشـــین و قشنــــگت نوای ِ من
آیا رسد به گوش شــــــما این صدای من؟
من دل شکسته ام دل ِ من را تو میخری؟
یا می دهی جــــواز ِ زیـــارت برای من؟؟
شاگرد ِ مکتب ِ حرّ ِ بن ریـــــاحیــــیـَــــم
با این همه گُنه،تو میگذری از خطای من؟
نامت رضـــــــــــا و رضایم رضای ِ توست
راضی بُود همیشه خدا از رضـــای ِ من
(زنجانیم)،ولی وطنم مشهد الرضاست
چون روز،روشن است چنین ادّعای من
نام ِ رضا به مملکتم داده آبــــــــــــرو
بی او .............................(بهلول حبیبی زنجانی)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.