جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد حسن زاده چلچله
آخرین اشعار ناب محمد حسن زاده چلچله
|
صد در
صد در به باغ سبز باز
صَد ساز به آواز ناز
صد پنجره به خورشید
صد حنجره به فریاد
سَد بسته سیل غمها
صَد پاسبانِ درگاه
درگاه ،ناز و عشوه
صد چشمه و صَد تشنه
سَر آسمانِ هفتم
در های و هویِ مستان
تن روی سبزهزاران
با عاشقان باران
صَد در به رویِ من باز
صد باغ سبز طَنّاز
صد کاروان یاران
صد عاشقان هزاران
صد در به روی عشق باز
صد چلچله به پرواز
صد ماه پی هَم بهار
اردیبهشت و خرداد
صد پیک ز جام مستان
صد جام در دو دستان
صد جان من بگیر ای
ای ساقی رهایان
تا هر دمی چو مستان
فریادکشان تا آسْمان
بگویمت گل ناز
ای سوز من در آواز
من سالهایِ سالها
در پای تو نشستَم
حالا بیا کنارم
یکدم نشین کنارم
که بی تو صدی بیصِفرم
یک تَن میان تَنها
با تو همان یکم من
با صد هزاران صفرها
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.