دوشنبه ۵ آذر
بمان شعری از علی کاظمی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ۰۴:۰۴ شماره ثبت ۷۹۸۳۷
بازدید : ۱۷۹۷ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب علی کاظمی
|
ماه من،خالی ز آرایش بمان
بستر تشویش و آرامش بمان
دل بمیرد گر نباشی لحظه ای!
با صراحت می کنم خواهش،بمان
آتش عشقت به جانم شعله زد
آتش من! تا ابد سرکش بمان
بیشتر می بینمت این روز ها
پیش چشمم رو به افزایش بمان
چشم هایت مشرق قلب من است
مهربان و تشنه ی تابش بمان
شد نوار قلب من پر افت و خیز!
تا نباشد صاف چون خط کش بمان
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما سپاسگزارم،نظر لطفتونه | |
|
درود بر شما سپاس از اظهار نظرتون بیت آخر اختیار شاعری بلند تلفظ کردن مصوت های کوتاه رو داره ایراد وزن نمیشه در نظر گرفت در مجموع سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
سروده زیبا را هدیه آوردید
شاد باشید