يکشنبه ۲۷ آبان
سراب خوشبختی شعری از سمیرا_خوشرو
از دفتر عاشقانه های شبنم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۴۵ شماره ثبت ۷۹۷۵۴
بازدید : ۴۳۲ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو
|
سراب خوشبختی
آسمانِ شبِ من کور شده، ماهی نیست!
وسَطِ برکه ی دل شیطَنَتِ ماهی نیست!
گرگ و میش است هوایِ شبِ تنهاییِ من!
در مدارِ شبِ من شوقِ سحرگاهی نیست!
من که در بازیِ شطرنج مهارت دارم
پس چرا در دلِ من سلطنتِ شاهی نیست؟
همه ی عمر دویدم پیِ لبخندِ سراب!
قسمَتِ باغِ لبم جز عطَش و آهی نیست!
سوختم از تبِ خاری که به پایم رفته
در بیابانِ بلا گم شده ام، راهی نیست!
روی پیشانیِ من مُهر شده تنهایی!
به خدا بی کسی ام حاصلِ خودخواهی نیست!
#سمیرا_خوشرو_شبنم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.