جمعه ۲۵ آبان
جوشانده شعری از محمد خسروی فرد
از دفتر خرد نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ۰۱:۲۱ شماره ثبت ۷۹۷۴۴
بازدید : ۷۳۲ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب محمد خسروی فرد
|
آقا حسن ای مرد فهمیده
جوشانده ی خوبی فراهم کن
با هیئت همراه و همکاران
آن را بگیر و ساعتی دم کن
گوش تمام این وزیران را
در دست خود گیر و کمی خم کن
همت کن و یک لحظه ی کوتاه
سینه سپر کرده، صدا بم کن
با خشم رندانه زبانم لال
این پیرمردان را تو آدم کن
پس جای بادمجان بی آفت
در بسته هایی راهیِ بم کن
سوپرایز آن یار جوانت را
جبران به نقل و کیک پَم پَم کن
دیگر نبینم گریه هایت را
خود را رها از این همه غم کن
ما را به یاد بی خبر بودن
تا می توانی شاد و خرم کن
مانند آن تدبیر صد روزه
گاهی دروغی را تو سرهم کن
جوشانده را حتماً بخور امروز
پیروزی خود را مجسم کن
در این هوای سرد پاییزی
کابینه ات را پر زشلغم کن
هر جا نداری جان اسحاقت
از جیب مردم یا خودم کم کن
چون کار خوب و زندگی داری
ما را فدای خاک و پرچم کن
....
زادگاه خرد
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد استکی عزیز و گران قدر سپاس از شما برای حضور با ارزش و همراهی صمیمانه امید که در پناه پروردگار شاد و تندرست باشید | |
|
درود استاد عزیز و گرامی بانو حکیمی حضور ارزشمندتان را سپاسگزارم با آرزوی شادمانی و روزگار خوش پاینده باشید | |
|
درود شاعر ارجمند و نیک بین جناب خسروبیگی سپاس از نگاه کریمانه شما شاد باشید | |
|
درود شاعر گرامی جناب رافعی مهر حضورتان را سپاس پاینده باشید | |
|
درود شاعر عزیز و مهرورز جناب عطاالهی به مهر می خوانید سپاسگزارم | |
|
درود استاد باصر عزیز سپاسگزارم | |
|
درود بانو باباخانی گرامی سپاسگزارم | |
|
درود بانو یوسفی شاعر نیک سرشت و ارجمند سپاس از حضور ارزشمند شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
مبین مشکلات تدبیر و امید
صورت چینی اش
چینی ندارد
گران فروش شهر آشوبی که
.......