جمعه ۲۵ آبان
خدا ۲ شعری از سعید فلاحی
از دفتر نهال نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ۰۵:۲۰ شماره ثبت ۷۹۵۹۲
بازدید : ۸۰۴ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب سعید فلاحی
|
من خدا را می بینم
توی بارانی که می بارد
روی گلبرگ گلی که
پدر در باغچه می کارد
من خدا را می بویم
توی عطر پاک یک گل
می شنوم نامش را
در صدای هر بلبل
من خدا را حس کردم
توی قلبم، شاد و خندان
او همیشه فکر ما هست
توی برف و باد و باران
من خدا را می شنوم
در صدای جوی و جویبار
در میان ذکر مادر
در دل شب های تار
من خدا را می فهمم
در نگاه پاک بابا
در زمان تماشای
بازی کودکانه ی ما
من خدا را دوست دارم
خالصانه، پاک، کودکانه
اندازه ی دریا و آسمان ها
با دلی پر مهر، عاشقانه
سعید فلاحی (زانا کوردستانی)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.