چهارشنبه ۱۶ آبان
روز میلاد من شعری از منصوره موسوی
از دفتر دنیا نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۶:۴۷ شماره ثبت ۷۹۵۴۷
بازدید : ۱۷۵۵ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب منصوره موسوی
|
در کوچه های شهر می گردم
در روز میلادم چه بی پروا
سرمستم از پیغام هایی که
می آید از هر دوست، روح افزا
امشب قرار است آسمان شب
کامل شود ماهش، چه بی همتا
به به ببین باران زده امروز
معلوم شد تعبیر این رویا
امشب قرار است عاشقی باشم
تا بشکنم طلسم غم ها را
شاید شرابی کهنه می خواهد
تا وا کند قفل معما را
امشب قرار است دختر پاییز
هی می بنوشد تا خود یلدا
شاید بپاشد آتشی از عشق
در قلب آدم های ناخوانا
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما بانو جان سپاس از لطف شما | |
|
درود بر شما سپاس از لطفتان | |
|
درود و سپاس از توجه شما | |
|
جناب آقای نصیری سپاس از نظر پر مهرتان. این سبک از شعر هام رو در صورتی که تمایل داشتید دنبال کنید، در سایت شعر نو منتشر کردم. | |
|
http://www.shereno.com/61075/ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
بسیارزیباست