سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)
آخرین اشعار ناب بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)
|
ره آورد پاییز
نسیم سرد پاییزی میان خانه مهمان شد
قرار مهر افکند و میان ما خرامان شد
بگفتا شرح آبانی، که مغبون زمستان شد
صدای شادی اش گم شد و در لبخند گریان شد
چو آذر در میان غم ، بغل میکرد جسم خود
درون غار تنهایی، میان گریه پنهان شد
دریغا باد پاییزی، ندارد هیچ سوغاتی
بجز تاریکی و ظلمت که سهم غمگساران شد
چُنان گاو آهن تدبیر به پندار زمین ها زد
که نان از خانه ها و سکه از بازار ترسان شد
میان خون عمل آمد شراب شیخ رازی ها
همین زهر آب روحانی، دوای درد مردان شد
"صنم"! بس کن رجز خوانی به پیش روی بیدردان
چه رنجی می کشد آنکس، که همدرد جوانان شد
۱۲ آبان ماه ۹۸
چنان تیری فرو رفته میان قلب پاییزم
که هر آبان برای خود لباس مرگ می دوزم
#بداهه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود