جمعه ۲ آذر
رفتگران...... شعری از آراز نامی
از دفتر اخگر ذهن نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ ۰۹:۲۸ شماره ثبت ۷۹۲۰۳
بازدید : ۳۴۹ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب آراز نامی
|
هنوز ذره ای نور هست،در این تاریکی مطلق.
وقتی بالشت، جای زیر سر در بغلم بود و داشتم حساب غم هایم را میکردم و در لحظهای غفلت در اشک هایم غرق می شدم.
صدای خش خشی را شنیدم.
دلم آرام گرفت.
یاد قهرمانانم در کودکی افتادم.
آنان که شبها منتظر شان می ماندم تا بیایند و با جارو هایشان دور کنند ترس هایم را......
صدای خش خش،دلنشین ترین لالایی برای خوابم بود................
شاید نور هست و من دارم بینایی ام را از دست میدهم.
رفتگران......
قهرمان.....
هستند.
#آراز_نامی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر معنی است