جمعه ۲ آذر
اینجوری باورم بکن شعری از سعید کشاورزی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۸ ۰۹:۴۴ شماره ثبت ۷۹۱۳۷
بازدید : ۳۱۲ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب سعید کشاورزی
|
دوستت دارم
عاشقتم
اینجوری باورم بکن
وقتی نگام میکنی
ناز نگات و میخرم
اینجوری باورم بکن
برای دیدنت مدام
هزار نقشه میکشم
اینجوری باورم بکن
تو قلب عاشق خودم
عکس ات من قاب میکنم
اینجوری باورم بکن
کنار من هستی و من
یه جور دیگه ای میشم
اینجوری باورم بکن
دست خودم نیست که شدم
دیونه ی اون خنده هات
اینجوری باورم بکن
با عطر خوب پیرهنت
من مست آغوشت میشم
اینجوری باورم بکن
سرخی لبهای تو رو
رو گونه هام حس میکنم
اینجوری باورم بکن
این شعر عاشقونه رو
فدای لب هات میکنم
اینجوری باورم بکن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.