جمعه ۱۸ آبان
|
دفاتر شعر حامد(شاعر بدخط)
آخرین اشعار ناب حامد(شاعر بدخط)
|
این روزها
همیشه دلم میگیرد
از تو
از عشق
از خودم
از اینکه همیشه عاشقت بودم
از اینکه همیشه تو را پرستیدم
دلم اما
اندکی تنوع میخواهد
اصلا
من جای تو
تو جای من
از امروز تو عاشق من باش
منم معشوق تو
از امروز دلبری دلسنگی با من
دلدادگی دلشدگی دلتنگی با تو
از امروز ناز کردن مال من
ناز کشیدن مال تو
فقط میخواهم بگویم
دلم کمی تنوع میخواهد
خیلی وقت است دوستت دارم
اما
از امروز میخواهم دوست داشته شوم
پس عاشقانه دوستم بدار...
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسمندم بانوی گرامی لطفتان مستدام | |
|
سپاسمندم استاد استکی بزرگوار | |
|
سپاسمندم | |
|
سپاسمندم | |
|
سپاسمندم بانو سیندخت عزیز | |
|
سپاس از توجه و لطفتون | |
|
ممنون و سپاس از توجه شما بانو یوسفی گرامی | |
|
سپاسمندتان بانو | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیباوعاشقانه