جمعه ۲ آذر
لطفا قبول کن شعری از محمدصدوقی
از دفتر مثلا شعر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ۲۰:۳۱ شماره ثبت ۷۸۶۰۶
بازدید : ۳۸۲ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب محمدصدوقی
|
آوده ام به کـــوی تو یک جــان خـــســـته را
لطفـــــــــــا قبول کن من در خود شکسته را
از کــــوه و رود و دشت گذشتم به عشق تو
بگــــــــــشا به روی من همه درهای بسته را
در خود شکسته از همه خسته ولی تو باش
راه نجــــات، کشتی در گــــــــل نشــسته را
نـــــوری، تو نـــــــور، نور خداوند ذوالجلال
حـــــــــر می کنی تو عاشق از بند رسته را
دریــــــــــای مهــــــــر ســـاحـــــل آرام آرزو
پــیوند کن به خـــویـش زدنیـــا گسسته را
|
نقدها و نظرات
|
سپاس بانو | |
|
درودهاااا جناب رشیدی راد سپاس از لطفتون | |
|
درودهاااا وسپاس از شما دوست بزرگوارم | |
|
درودهاااا جناب الهی ممنون از نگاهتون | |
|
درودهاااا سپاس جناب دهنوی | |
|
درودهااا سپاس از لطف شما بانو | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.