سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      مهرِ آبان

      شعری از

      اسماعیل پیغمبری کلات

      از دفتر نوای دل نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ ۲۱:۲۷ شماره ثبت ۷۸۴۶۶
        بازدید : ۳۹۱   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر اسماعیل پیغمبری کلات
      آخرین اشعار ناب اسماعیل پیغمبری کلات

      " مِهرِ آبان"

      جدا شد در خزانی از،یکی شاخی،گلی زردی
      بیامد بر زمینی سرد،چنان آهی که از دردی
      گلی درباغ پژمرد و،به روحی سرد،خودآویخت
      پرستویی پریشان شد،زهجرش ناله ها کردی
      به بستانی پر از باری،بِزَد بارانِ بی هنگام
      به اقیانوس غمهایش،فِسُرده قامتش،فردی
      برایش مرغکی تنها،بخوانَد نغمه از رفتن
      عجب ایهام پر ابهام،عجب دنیای نامردی
      حجابت غم چرا ای دل، برو بر کشف شادیها
      که جز شادی نمییابی ، به محنتها هماوردی
      به چشم انداز پاییزی، سفر با شادمانی کن
      ندارد این سفر جانا، بجز شادی ره آوردی
      محبت کن به تفسیرش، نمایان سِرِّ ناپیدا
      جهانی را چراغان کن،مشو فانوس ولگردی
      ز مِهرت آتشی افروز،بسوزان ریشه اش غمها
      مرو جزعاشقی راهی،به پاییز و شبی سردی
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      جمیله عجم(بانوی واژه ها)
      شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ۰۹:۰۲
      خندانک
      سلام خندانک
      زیباقلم زدید خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک
      اسماعیل پیغمبری کلات
      اسماعیل پیغمبری کلات
      يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ۲۱:۰۰
      بانوی واژه ها، هزاران درودتان خندانک خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ۲۲:۰۹
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و دلنشین بود خندانک
      اسماعیل پیغمبری کلات
      اسماعیل پیغمبری کلات
      يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ۲۱:۰۰
      سلام و سپاس فراوان استاد عزیز خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      وهب رنجبرکلیبی
      شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ۱۸:۱۵
      خندانک خندانک خندانک
      اسماعیل پیغمبری کلات
      يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ۲۱:۰۱
      درود بر شما خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0