جمعه ۲ آذر
نگار شعری از علی حسین کیانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ۲۲:۱۴ شماره ثبت ۷۷۹۴۲
بازدید : ۲۸۲ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب علی حسین کیانی
|
بانگ رهای ز چنگال غم میکشم - غافل ز دردی که به جان میکشم
هر دم که می نگارم رخ ماه را - دیوانه نگاری پس ستاره ای میکشم
بوم غم ، رنگ نمی گیرد در این باران - ز چاره سقف آسمان ، کویر میکشم
تمنای قلم دست پا گیر اجل شد - چه دانی سایه رخت مهتاب ، کجا میکشم
ز غم و اندوه چه حاجت داری اینگونه - باز مست عشوه عشق ، آسمان میکشم
خام بودم و خامی کردم در این حیران - امید محالم را به خیال لطیف میکشم
نبود روزی در تابلو ، نفس عشق شناور - این روزها را گاه مژده اجل میکشم
تشنه ام به لعابی چو شبنم زلف تو - شبی تا سحر چو مهتاب دریا میکشم
سهم آسمان من از بوم خیالت ذره شد - چه باک غم و اندوه سالیان را آه میکشم
|
نقدها و نظرات
|
ممنون | |
|
سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
از دورترین خورشید
از پنجره سرزمین مان
آفتاب گرفتم
قطره قطره ی عشقت را
تا بریانم کند
من چه عاشقانه ،
عشقم را بتو هدیه دادم
و تو چه نجیبانه
آنراگرفتی
بیا
خمار آلوده کن
آفتاب نگاهت را
تا زیر نرگس نگاهت
بمیرم
منوچهر بیدل
زیباست