جمعه ۲ آذر
رابطه شعری از علی قاسمیان ( باغبان )
از دفتر ماه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ۰۵:۳۵ شماره ثبت ۷۷۹۲۱
بازدید : ۵۱۷ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر علی قاسمیان ( باغبان )
آخرین اشعار ناب علی قاسمیان ( باغبان )
|
خودت میبری میدوزی تو این تعبیر یکباره
میبینی عشق فرهاد و ، که کوه و کرده بیچاره
دلم تنگ تبر میشه زمانی خودم دیدم
به جای شاخه های من پرنده روی دیواره
ته این رابطه دیدم همیشه عشق زیبا نیست
یه لحظه عاشقش میشی دلت عمری گرفتاره
منو غرق خودت کردی نجاتم کاش میدادی
یه قایق توی دریایی که بارون داره میباره
فراموشت نکردم چون خودم اینو نمیتونم
خلاف من دلم از تو از عشقت دیگه بیزاره
چه سخته اینو فهمیدن که بعد این همه بودن
کسی که کل دنیاته یه دنیا جز تو هم داره
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
توو اوج...