پنجشنبه ۱۷ آبان
پاییز شعری از واله مختاری
از دفتر غزلهای شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ ۰۷:۱۱ شماره ثبت ۷۷۴۳۲
بازدید : ۶۰۱ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب واله مختاری
|
پاییز قشنگ است اگر مال تو باشم
عاشق شوم و گوشه ای از فال تو باشم
"بی رحم ترین قطعه ی پاییز چنین است"
باران بزند،بی خبر از حال تو باشم
نزدیکترین حس به دلم باشی و اما
من دورترین کس به پرِ شال تو باشم
دلتنگی پاییز کُشنده ست از آن رو
تو دوری و من یکسره دنبال تو باشم!
دل برده ای از من به دو صد دلبری ای عشق
ای کاش که من بانوی اقبال تو باشم!
#واله_مختاری
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس استاد ممنونم از نگاهتون🙏💐 | |
|
سپاس از محبتتون جناب مقدم🙏💐 | |
|
عالی نگاه شماست ممنونم مهربانو جان❤🙏💐 | |
|
ممنونم جناب والیزاده ی گرامی زیبا نگاه شماست چشم😊🙏💐 | |
|
سپاس از نگاهتون جناب رنجبر🙏💐 | |
|
ممنون نگاهتونم جناب رمزی سپاس از لطفتون خوشحالم پسندیدید🙏💐 | |
|
عالی جناب میناآباد ممنونم از شما🙏💐 | |
|
سپاس جناب فلاحی سلامت و شاد باشید ممنونم از نگاهتون🙏💐 | |
|
سپاس جناب سعیدی به مهر خواندید🙏🌹 | |
|
ممنون لطف د نگاهتون هستم جناب الهی🙏🌹
| |
|
سلام و درود بر شما جناب میناآباد بسیار هم عالی⚘⚘⚘ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه و زیبا بود