دوشنبه ۵ آذر
طنینم تو شعری از میلاد حافظ
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۱۸ شماره ثبت ۷۷۳۰۳
بازدید : ۴۲۶ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب میلاد حافظ
|
طنینم تو، توانم تو، تنم تو؛
همینم تو، همانم تو، همم تو؛
میان شور شهر شام شطرنج؛
دلو دیده همه ماتو شهم تو؛
تویی روشنگر این قلب تاریک..
منم بی جانو تن، خون در رگم تو..
تویی ویرانگر این کاخ ظلمت..
منم بشکستنی، از آهنم تو..
نشسته بر دلم نامت چو شبنم..
که نازک دل ترین برگ زمینم..
ز رگبار نگاهش دل خدایا..
نلرزد تا سقوطش را نبینم..
بیا شوری بزن شولان بپا کن..
منم بیمارو تو دردم دوا کن..
سرم سنگینو دل غمگینو جانم..
رسیده تا به لب ، دادم ، فقانم..
شده دوری ز تو کوه سَهَمگین..
شکافم همچو فرهاد راه شیرین..
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود