يکشنبه ۴ آذر
فصل دل انگیز شعری از مینا یارعلی زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ۰۱:۰۶ شماره ثبت ۷۷۲۶۷
بازدید : ۵۳۹ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر مینا یارعلی زاده
آخرین اشعار ناب مینا یارعلی زاده
|
"فصل دل انگیز"
پاییز
دستِ برگ های خشک شده است
که رقصان به مهر، بی هوا
سقوطی دلخراش را زیر پای عابرانش
به خش خش خاطره آمیزی بدل می کند
نقاش ماهری ست
پاییز
جان می دهد برای
بی هوا کشیدن دونفره های بی چتر
وسط بوسه های خیس باران و برگ
با خش خشی خاطره آمیز
عابران را سرِ مهر می آورد
و دلهای عاشق را عجیب
به آذر می کشاند
شب یلدا می کند
این فصل دل انگیز
|
نقدها و نظرات
|
درود و مهر گرامی سپاس از خوانش و نظر پرمهرتان | |
|
درود و مهر گرامی سپاس از خوانش و نظر پرمهرتان | |
|
درود و مهر گرامی سپاس از خوانش و نظر پرمهرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیبا بود