جمعه ۲ آذر
آتش زدی بر جان من... شعری از برین بهار
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ ۱۲:۵۰ شماره ثبت ۷۶۸۳۴
بازدید : ۳۹۸۹ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب برین بهار
|
آتش زدی بر جان من ای واضح پنهان من
بی تو چه کافر می شوم ای مذهب و ایمان من
نزدیکم و دورم به تو ، محزون و مسرورم ز تو
در خاطرم سر میکنی ای عشق سرگردان من
ای که مسیحا نفسی شوق مرا بیش و بسی
من با تو گرمم از حضور، خورشید در دستان من
در باورم بودی چنان مست شدم از عطر تو
گل بودی و من باغبان، زیبا گل بستان من
گرچه ندارد قابلی جانم بریزم پای تو
تقدیم کردم بی دریغ ای جان و ای جانان من
|
نقدها و نظرات
|
درود فراوان بسیار سپاسگزارم از حسن توجه شما🙏🙏🙏 | |
|
درود بسیار و سپاس از نگاه زیبایتان🙏 | |
|
درود... تشکر بسیار از حسن توجه شما🙏 | |
|
درود و سپاس بسیار فرمایش شما هم متین🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه زیبایی است
تا حدی عارفانه و مناجات گونه