يکشنبه ۴ آذر
گُل \ شعری از فرهاد علی محمدی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۸ ۲۲:۵۱ شماره ثبت ۷۶۵۷۶
بازدید : ۴۱۳ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر فرهاد علی محمدی
آخرین اشعار ناب فرهاد علی محمدی
|
طبیب جانت میشوم بانو، هرلحظہ هرجا
با تو هم سو میروم بانو، هرلحظہ هرجا
چون قهوہ تلخ است؛ دنیا بے گُلِ "مریم"
اے نباتم تورا میخورم بانو، هرلحظہ هرجا
"فرهاد" با بوسہ از تو ڪوہ ڪَن و شاعر شد
گر نباشے زندہ بہ گورم بانو، هرلحظہ هرجا
هر وقت نباشے شعر نذرت میڪنم ڪہ بیایے
قلم بہ ڪاغذ میگذارم بانو، هرلحظہ هرجا
چہ باشے و نباشے، فرهاد و مجنونم برایت
هے دیوانہ وار مے دَوم بانو، هرلحظہ هرجا
ماهِ ڪامل هستے و در حال ڪنارم نیستے
خورشید و ماہ و نورم بانو، هرلحظہ هرجا
زن هاے شرق و غرب، ڪنارت هیچ و پوچ اند
هستم ڪنارت شاہ روم بانو، هرلحظہ هرجا
|