جمعه ۲ آذر
عشق نوجوانی شعری از برین بهار
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۱۹ شماره ثبت ۷۶۴۶۰
بازدید : ۵۷۲ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب برین بهار
|
چارده سالگیو مدرسه و لذتِ دیوانگیو
عشق پاک نوجوانی و شروع تبِ دلدادگیو
صبح زود و درس و تکرار برای نمره ی بیست
زنگ تفریح و رفاقتهای نابی که دگر نیست
شوق یار و ذوق دیدار وقت برگشتن به خانه
شیطنت ها ، خنده ها وقت قرار کودکانه
لحظه های انتظارو بیقراری های یارو
سرخوشی های منو آنهمه یاد و یادگارو
همه ی شادی و قیل و قال زیبای جوانی
ساده گم شد بینِ آشوبِ غریبِ زندگانی
|
نقدها و نظرات
|
درود بسیار و سپاس فراوان از حسن نظر و توجه پر مهرتان🙏🙏🙏 | |
|
درود به شما وسپاس از توجهتون🙏🙏🙏 | |
|
درود و سپاس از شما گرامی🙏🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسيار زيبا و شورانگيز بود