شنبه ۳ آذر
رقص باد و بارون شعری از میلاد حافظ
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ۱۸:۱۲ شماره ثبت ۷۶۴۰۰
بازدید : ۲۸۶ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب میلاد حافظ
|
تو ای عشقم کجا رفتی چشام دنباله رویاته
ازون ساعت که تو رفتی دلم هر لحظه باهاته
فقط عطر تنت بازم میشه آرامشم باشه
بدون هر جا دلت رفته تهش آغوش من جا شه
تو رقص باد و بارونی تو روزایی که غم دارم
زیاده واسه من دنیا فقط دستاتو کم دارم
شبا توو آسمونا من همش دنبال چشماتم
تو چشمک میزنی یا که ستاره ها حسوداتن؟
تو خنده ت قنده و حرفات، شکر میریزه از لبهات
همین لحظه کنارم باش نشو درگیر فرداهات
تو ای عشقم کجا رفتی هنوز عطر تنت اینجاس
چقدر از بودنت دورم چه راهی بین ما دوتاس
شبا تو کوچه های شهر مث آواره ها میشم
روزا سر به بیابونم مث دیوونه ها میشم
یه عمری داغی لبهات منو سوزوند و مستم کرد
حالا باز حسرت اینکه کنارم نیستی خستم کرد
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون ازینکه شعرمو خوندین و نظر دادین خوشحال شدم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عید غدیر مبارک