سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
خستهجانی که دگر نيست دراو تـاب و توان
قـصـد دشمـن اگـر ايــن است جـدایــی سـازد
تـــو بـه كــردار عـدو بـر دل مـن شر مرسان
خــود مـلـولـيـم از ايـن غـصـه و سـرگـردانی
قـصّهی ايـن هـمـه غــم را نـتـوان كــرد بـیان
مــن اگــر دوســت گــزيـنـم كه شود همسفرم
غــيــر تــو كـس نـبـود يـار مــرا در دو جـهـان
هــمــهی جــان و جــهــانـــم بــه فـدای رخ تو
كه مرا نيست به جز عشق تو در روح و روان
راد صادقی
درود جناب راد صادقی ارجمند!
خوش برگشتید به شعر ناب