سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)
آخرین اشعار ناب بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)
|
🌹جنگل عشق 🌹
عشق همچون جنگلی بی انتهاست
گم شدن در وادی ِ بی ادعاست
زخم قلب و تاول ممنوعه هاست
با تمام دلبری ها بی ریاست
مست ، در آرامشش پا می نهی
همچو آهو دل به دامش می دهی
راه باز است و کمینگاهش قشنگ
از تمام بندهایت می رهی
گم شوی در جنگل سبز نگاه
زندگی ات طی شود با فکر ماه
اینچنین درهم دلت را می برد
شرح جنگ ِ باد با موی سیاه
تا طلسمت می کند با خنده ای
سبز گردد ساقه ی رقصنده ای
مردم چشمت براهش تا ابد
دیده را تنها بر او افکنده ای
دشت ِ آغوشت همیشه بازِ باز
می خرامد آهوی عشقت به ناز
می رود از چهره ات دلتنگی ات
وامدار بوسه ای پر رمز و راز
عشق دلبر بر سرت گشته هوار
گم شدن در بازویی افسانه وار
آتشی از ساقه و از جان تو
می کشد شوق نهانت را به دار
زندگی در بند عشقت محشرست
ماهروی دلبرت افسونگرست
هر چه گویی آخری دارد و عشق
آتش جامانده در خاکستر است
بتول رجائی علیشاهدانی
۱۹ تیرماه ۱۳۹۸
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس بیکران مهربانوی نازنین و فرهیخته ام سپاسگزار مهرتان هستم🙏🌻🙏 | |
|
درود بر شما ادیب گرانقدر و فرهیخته خیلی خیلی متشکرم بخاطر توجه و بذل محبت جنابعالی چشم خیلی لطف کردید حتما رفع اشکال خواهم کرد باز هم ممنونم خیلی خوشحال شدم از نقد دوستانه شما بزرگوار سپاسگزارم🙏🌻🙏 | |
|
درود بر شما استاد گرانقدر سپاسگزار مهرتان هستم ارادتمندم🙏🌻🙏 | |
|
درودتان ادیب گرانقدر نوش نگاهتان پایدار باشید سپاسگزارم 🙏🌻🙏 | |
|
درودتان گرانقدر مهرتان را سپاس می گویم پایدار باشید و همواره بدرخشید 🙏🌻🙏 | |
|
درودتان گرانقدر مهرتان را سپاس بزرگوارید ارادتمندم سایه تان مستدام چراغ عمرتان پرفروغ 🙏🌻🙏 | |
|
درودتان بزرگوار مهرتان را سپاس بزرگوارید ارادتمندم سایه تان مستدام چراغ عمرتان پرفروغ 🙏🌻🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا سرودید