شنبه ۱۰ آذر
ابا صالح المهدی ع شعری از علی معصومی
از دفتر در کوچه های انتظار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ۱۹:۳۵ شماره ثبت ۷۵۹۸۶
بازدید : ۲۷۲ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب علی معصومی
|
ابا صالح المهدی ع
از جاده بیایی و دل، آرام بگیرد
با مهر تو این مرحله انجام بگیرد
آنروز چه روزی بشود شبزدگانرا!
صبحیکه ز رخسار شما کام بگیرد
آئینه و آبیّ و معماست وصال ات
لاحول ولا، از تو که پیغام بگیرد؟
حالا که جهان چاره و امید ندارد
از دست تو کی مرهم آلام بگیرد؟
لیلای فلک، کاش لب تشنه ما هم
می را ز سر دست دلآرام بگیرد
هر کس بتو دلداده مکافات نبیند
در محکمه ی دار تو فرجام بگیرد
یکروز بمعصومی اگر چهره نمایی
عمری دگر از محضر ایام بگیرد
(غزل موشّح)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
در وصف انتظار
یا مهدی ادرکنی