مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
يکشنبه ۲۰ آبان
باز آفرینی شعری از آروین محمدی
از دفتر شعرناب نوع شعر موج نو
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ۰۲:۵۴ شماره ثبت ۱۳۰۶۷۰
بازدید : ۴۹۹۳ | نظرات : ۲
آخرین اشعار ناب آروین محمدی
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
سال هاست میخوانند تورا
هیچکس به رازت پی نبرد!
من در اولین نگاه...
فهمیدمت!
می دانم شرم داشتیُ
به کسی چیزی نگفتی
رنگت پریده...
کلماتت آشفته...
احساس گرانی هم داری
تو دوجانی قصیدهٔ زیبا!
آرام بشینُ
کمی تحمل کن...
هم اکنون...
فرزندت را به دنیا می آورم
می دانم سال ها آبستنی یعنی چه...
این چند لحظه هم صبر کن
پیشانی ات عرق کرده
کمی فشار بیاور...
چند کلمه اش را در دست دارم!
آفرین بانو...
فرزندت به دنیا آمد
موج نویست بسیار زیبا
از هزاران لحظه درد...
نجاتت دادم
جایت خوب است
آسوده بخواب قصیده جان!
فرزندت...
راهت را ادامه میدهد...
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زایمان سختی بود
بیچاره قصیده سر زا رفت