يکشنبه ۴ آذر
خودخواهی شعری از سید محسن سیدی
از دفتر شعر بی قافیه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۰۲ شماره ثبت ۷۵۹۱۰
بازدید : ۴۳۴ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب سید محسن سیدی
|
خودت هم خوب میدانی همان محبوب دلخواهی
به تو میل رسیدن هست،به هر قیمت!به هر راهی!
تمام داستان ها را بِبَر از خاطرت ، آری!
تو شیرین جهانم باش اگر فرهاد میخواهی!
و قطعا مطلع هستی که از آنِ منی و بس!
تو را این بار می خواهد ، دلم در عین خودخواهی!
به عشقت معترف هستم ولی فریاد لازم نیست
شبیه برکه ای کوچک که دارد نقشی از ماه ای!
کجایی علت تشویش! کجا آسوده در خوابی
که این دل بیقراری کرد شبی را تا سحرگاهی!
از این خیره سر عاشق نرو نگذر به آسانی!
کمی آهسته تر جانا، تعلل کن هر از گاهی!
# تقدیم به ا.د
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود