جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
آخرین اشعار ناب مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
|
1-
به زورق خیال تو
نشسته واژه های من
شمیم خاطرات تو
میان جامههای من
ترنم جوانهها
طلوع عاشقانهها
دوباره شاعرانه کن
بهار چامههای من...
2-
ماه یادت
جزر و مد
روشنِ
دلواژه ها...
*********
3-
روی امواج خیال می رقصد
زورق اشعارم...
4-
مچاله گشته ام از پتک اندوهت
5-
تو همچون ساز بارانی
تمام شهر مشتاق قدمهایت
6-
آسمانی خیال چشمت
پیرهن شعر مرا آبی کرد
7-
و استبداد اندوه تو
هجی می کند
صد درد پنهانی
به طفل خسته ی جانم
8-
آغوش تو تقلیلِ غم چشم انتظاری ها
رهایی دلم از بی قراری ها
9-
خصوصی می کنم
اشعار خود
در صفحه ی قلبم
کسی جز تو
نشاید محرمش باشد
10
ماه یاد تو تبسم می کند
بر فراز کوچه ی دلتنگیم...
مهناز نصیرپور
|
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد بزرگوارم | |
|
درود بر شما سپاس از حضور سبزتون | |
|
سپاسگزار مهرتان هستم | |
|
درود بر شما سپاس از توجه و حضور سبزتون | |
|
درود بر شما سپاس از اینکه به شعرم سر زدید بی نهایت ممنونم | |
|
استاد انصاری بزرگوار همیشه لطف دارید سپاس از حضور سبزتون | |
|
درود بانوجان دوستت دارم | |
|
سپاسگزارم | |
|
درود بر شما شما هم تندرست و خوشحال باشید | |
|
سپاس بانوی مهر حضورتون باعث خرسندی منه برقرار و سربلند باشید | |
|
عالی نگاهید ضمنا من شاگردی بیش نیستم | |
|
درود استاد شاهنگیان گرامی سپاسگزارم | |
|
درود بر شما و سپاس فراوان | |
|
درود استاد انصاری بزرگوار سپاس از حضور سبزتون | |
|
درود بر شما شورانگیز حضور شما سپاسگزارم بی نهایت | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود ند