جمعه ۱۸ آبان
آهوی دل شعری از مهساامیریان
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ ۲۱:۵۰ شماره ثبت ۷۵۸۰۵
بازدید : ۴۹۳ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب مهساامیریان
|
دل سمتِ تو پر میکشد ای شاه، مَرانم..!
با اشکِ دوچشم وغمِ جانکاه، مَرانم..!
.
آهویِ دلم سخت رمیده است زِ مردم
سمتِ تو دوان آمده با آه ، مَرانم..!
.
از بارِ گنه سر به گریبانِ خجالت
این شاعرِ رو کرده به درگاه، مَرانم..!
.
شعری که بگویم نشود در خورِ شأنت
شد برکه یِ دل جایِ تو ای ماه، مَرانم..!
.
از دور سلامی بدهم سمتِ خراسان
ای ضامنِ هر مانده یِ در راه ، مَرانم..!
.
#مهسا_امیریان
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و هزاران سپاس زنده باشید | |
|
سلام و عرض ادب سپاس بیکران | |
|
متشکرم لطف دارید مانا و برقرار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
یا ضامن آهو