جمعه ۲ آذر
پدر شعری از مسیحا کیوان(اعتراض)
از دفتر دل نوشته نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۱ ۲۰:۱۰ شماره ثبت ۷۵۶۱
بازدید : ۹۸۳ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر مسیحا کیوان(اعتراض)
آخرین اشعار ناب مسیحا کیوان(اعتراض)
|
پدر ای مهر عشق و زندگانی
ندارم دیگر بی تو پناهی
صفای مهر و عشق و داده ی تو
دل دور از گناهم داده ی تو
پدر بی تو دلم وصف نیاز است
نگاهم در تمام کوچه بام است
نمیدانم چرا رفتی نماندی
ندیدی بی کسی هایمان را نماندی
نگاهم به نگاهت پر توان بود
دلت پر بود از عشق و احساس
نگاهت خسته و گاهی پر معنا
به من اموختی راه زندگانی
محبت در جواب بی وفایی
سخاوت در جواب ناجوانی
نیایش در وجود بی پناهی
صفایم دادی اما صفا کو؟
گل من عشق من حالا دوا کو؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.