يکشنبه ۴ آذر
شماره شصت پنج ؛ بداهه بمناسبت ولادت امام هشتم (ع) شعری از احمد رشیدی مقدم (گمنام)
از دفتر دلسروده ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸ ۲۱:۲۲ شماره ثبت ۷۵۴۲۵
بازدید : ۴۲۸ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر احمد رشیدی مقدم (گمنام)
آخرین اشعار ناب احمد رشیدی مقدم (گمنام)
|
شماره شصت پنج ؛ بداهه بمناسبت ولادت امام هشتم(ع)
روز ولاد تو تولاّی ما
مهر تو شد زینت دلهای ما
در حرمت پای که چون مینهیم
خیل ملک بوسه زند پای ما
نقش ضریح تو به دل حک شده
صحن جوادت(ع) شده ماوای ما
فرش حرم بال ملایک شده
دور حرم منظر زیبای ما
پرچم منصوب به آن گنبدت
ره به بهشت است همه جا جای ما
سود زیادی شده مارا نصیب
عهد وفا هست به سودای ما
گر تو حوالت بدهی از بهشت
حور بیاید به تماشای ما
خواب به چشمان نرسد تاسحر
یاد تو ؛ هم مونس شبهای ما
گرچه ضریح تو زما دور هست
یاد تو باعث شده آسای ما
دردل ما عشق تو باشد بسی
این دل ما شاهد شیدای ما
اشک زچشم همه هم میچکد
راز نهان اشک چه پیدای ما
این دل (گمنام) به عشقت چنان
برده چنانش همه پروای ما
یکشنبه بیست سه تیرماه نود هشت .
|
|
نقدها و نظرات
|
درود فراوان بهدوست دیرینه ام جناب انصاری امید وهمین طور که مستمر حقیررا مورد محبت قرار میدهی خداوند به جنابعالی سلامتی وموفقیت عطا فر ماید آمین یارب العالمسن | |
|
درود فراوان به استاد ارجمند جناب استکی ضمن عرض پوزش از اشتباهی ارسال پیام ازحضور جنابعالی سپاسگزارم دست حق نگهدار | |
|
درود فراوان بهدوست دیرینه ام جناب انصاری امید وهمین طور که مستمر حقیررا مورد محبت قرار میدهی خداوند به جنابعالی سلامتی وموفقیت عطا فر ماید آمین یارب العالمسن | |
|
درود فراوان بهدوست دیرینه ام جناب انصاری امید وهمین طور که مستمر حقیررا مورد محبت قرار میدهی خداوند به جنابعالی سلامتی وموفقیت عطا فر ماید آمین یارب العالمسن | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیبا بود
یاضامن آهو