شنبه ۳ آذر
((بوی شقایق)) شعری از بهروز قاسمی (رها)
از دفتر انتظار نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ ۱۱:۲۳ شماره ثبت ۷۵۲۴۴
بازدید : ۴۴۳ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر بهروز قاسمی (رها)
آخرین اشعار ناب بهروز قاسمی (رها)
|
تویی حجم تمام عشق و احساس
تویی چون غنچه و عطر گل یاس
تو چون شب بو، تویی بوی سپیده
بوی گندم که از بادی خمیده
تویی بوی اقاقی در خیابان
تو بوی یاسمن در زیر باران
تو بوی ارغوان، بوی شقایق
تویی بوی بهار، بوی دقایق
تو پاکی، با دل من همزبونی
تو خوبی، محشری، تو مهربونی
میده دستات بوی اون سیب هف سین
نفس هات میده بوی خواب شیرین
تنت بوی نسیم، بوی صداقت
نگاهت بوی، بوی شوق، بوی محبت
تویی موج تبسم بر لبانم
ترا بر اوج شعرم می نشانم
بهروز قاسمی_ رها
|
نقدها و نظرات
|
درود بر عزیز خانم گرامی و دوست داشتنی من که حریف زبونتون نمیشم الهی سلامت باشی متشکرم | |
|
عزیز دلم استاد منوچهری نازنین شاگرد نوازی می فرمایید ممنونم | |
|
درود و ارادت بسیار سپاسگزارم شاد باشید | |
|
همایون خوبم درود مهرتان را سپاس زنده باشی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود