☑️ # ديدنت:
ديدنت را اجابت بفرمایید
در من
منتظر است سال ها
چشمانی برای دیدنت
☑️ #همیشه:
شعر هایم همیشه
برایت دست تکان داده اند
اما تو
به پنجره ای که خیال باز شدن ندارد
همیشه چشم داشتی
☑️ #گمشده:
کودک درون گمشده ام را
پیدا کن
شاید در کنار پرچین خیالت
گریان تر از ابر بهاری
در سرزمین دور دست ها
گمشده ام در خاطرات
☑️ #اسفند:
در اسفندی غریب
نذر آمدنت
اسفندی دود کردم
☑️ #تنهایی:
دستم به تنهایی ام نمی رسد
و نبودنت همه جا را فرا گرفت
کاش روزی می پرسیدی
با تنهایی ات چه می کنی
☑️ #عذاب:
عذاب است نبودن ات
تاب نمی آورد
خانه بی تو
اینهمه عذاب را
☑️ #شب:
نخوابیدم همه شب را
تا که از راه برسد
صبح عاشقانه ی من
به آمدنت
بودن ات را تا سحر اشک ریختم
که باورت شود
ستاره باران شب سرد چشمانم
☑️ #قرمز:
سرِ چراغ قرمز
چشمِ آبی دخترک گلفروش
از جیب خالی من
قرمز می شود
☑️ #شاعر:
شاعر نیستم
از پا افتاده ام
در مجموعه ای از کلمات
بازمانده از دوران آشفتگی
یک ذهن شاعر آواره
☑️ #تنهایی:
تنهایی ام را دوست دارم
اما تو را
به تنهایی بیشتر
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
پرود جناب فلاحی
اشعاری خوب بودند