جمعه ۲ آذر
کی به دنیا می رسد ، آن کس که دنیایش تویی شعری از محسن مهرپرور ( م مهر)
از دفتر مهر نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۱ ۱۶:۳۷ شماره ثبت ۷۴۶۳
بازدید : ۷۶۸ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر محسن مهرپرور ( م مهر)
آخرین اشعار ناب محسن مهرپرور ( م مهر)
|
کی به دنیا می رسد ، آن کس که دنیایش تویی
درد دارد ، زایشِ شعری که بابایش تویی
'مردی' ام . این روزها آبستن چشمان توست
یک غزل در راه دارم . کو سراپایش تویی
میزند در سینه ی تنگم جنینِ نابکار
هی لگد پشتِ لگد . خواهش تمنایش تویی
لب ' ویارِ' بوسه دارد از لبت ، ای نازنین
روز و شب ، درد و دوا ، امروز و فردایش تویی
شکل تو خواهد شد این لولی وش شیطان صفت
چون دلیل زایش هر بیت زیبایش تویی
نازنیم ، با تو شبها می شود خورشد دید
شمس تبریزیُ ' مولانا ' غزل هایش تویی
من منم ، اما خدا میداند امشب من تو ام
سر به بیداری زده آنکس که رویایش تویی
م مهر
پ ن : خواجه مگو که من منم من نه منم نه من منم..گر تو تويي و من منم من نه منم نه من منم
عا شق زار او منم بي دل و يا ر او منم..با غ و بها ر او منم من نه منم نه من منم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.