شنبه ۳ آذر
تقصــــــــــیر من چیست ؟ شعری از مرتضی الماسی ( افسانه )
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۱ ۱۹:۴۸ شماره ثبت ۷۴۲۶
بازدید : ۶۱۸ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر مرتضی الماسی ( افسانه )
آخرین اشعار ناب مرتضی الماسی ( افسانه )
|
تقصیر من چیست ؟
ز ساز دل جز نوای غم
نخاست
از دوش من کسی بار غم
نکاست
تقصیر من چیست ؟
خراط ساز دل از شاخه شکسته
ساخت
مطرب نای دل به مجلس عزا
نواخت
تقصیر من چیست ؟
نسیم طره موی تو
تافت
شلاق غمت دلم
شکافت
تقصیر من چیست ؟
خاطرت بر خاطرم
نشست
چون کودکی دلم
شکست
تقصیر من چیست ؟
در کوی تو ، عمر و جوانیم
برفت
شمعم بسوخت و خاکستر زندگانیم
برفت
تقصیر من چیست ؟
عاقل ، آمد سر کویت ، دیوانه
برفت
هر که توفیق نیافت ، حیران چو افسانه
برفت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.