💠 بماند...
"ﺩﻭﺳﺖ ﺍﺕ ﺩﺍﺭﻡ" ﻫﺎﯾﻤﺎﻥ
ﺑﯿﻦ ِ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﺑﻤﺎﻧﺪ...
شک نکن !
ﺩﺭ ﺁﺳﺘﺎﻧﻪ ﯼ ابراز
یا تو نمی شنوی یا من.
💠 منتظر:
در انتظارت مانده ام
شبیه پیراهن های توی کمد
که می دانند
عاقبت روزی
دستی به تن شان کشیده می شود
💠 موج گیسوانت:
دریا از موج گیسوانت
بر می خیزد
سیروان را هم خشک کنند
تو جایی،
آن دور ها ایستاده ای.
💠 غریق:
کز کرده ام کنج چشم هایت
غرق می شوم
اگر که گریه کنی!.
💠 قبرستان:
کاش می دانستی
این خانه بی تو
قبرستانی ست
که هر شب
میان آن
مرا دفن می کنند.
💠 کودک کار:
- تقدیم به کودکان کار:
مرد نبود
اما کارهایش مردانه بود
کودکی که خیلی وقت پیش
موریانه های کار
ساقه ی لبخندش را
جویده بود!.
💠 کنار تو:
در تابستان های گرم حضورت
خیسم،
خنکم،
یخ در بهشت
میچکد در کنار تو.
💠 غم تو:
غم ات،
جام ورشو مانده بر رَف
قدیمی،
قلمکار،
خوشنقش
دل ات،
ظرف یکبار مصرف!
مزخرف!
مزخرف!
مزخرف!
💠 خیابان ها:
پا به پای غم
تویِ شهر قدم می زنم
نبودنت را
پایانی نیست
تنها خیابان ها
غُربتم را می فهمند!
💠 کاظم مسیح(ع):
- به امام موسی کاظم(ع):
مسیح بودی و
مصلوب به محبس جباران
در مرتبه ی صبر
کمتر که ز ایوب نبودی کاظم.
#چامک
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
بسیار زیبا و شورانگیز بود ند